30 de maig del 2013

L'assassí de la corbata







Dins el Què llegeixes la Daniela Machado de 3r B ens recomana L'assassí de la corbata, de la Marie-Aude Murail, que s'ha llegit dins el Premi Protagonista Jove: 

Argument: "La Ruth troba una foto on surt el seu pare, la seva mare i la seva tieta, però la foto és enganyosa perquè semblava que en Martin agafés de la mà la seva mare però en realitat era la seva tia, germana bessona de la Marie Ève. Al llarg de la història es pot veure com en René i l'avi de les nenes acusa a en Marti d'haver matat a la seva filla amb una corbata, la corbata que li va regalar ella el dia del seu aniversari. Finalment en Martin va a la presó perquè es va declarar culpable quan una amiga seva va desaparèixer i van trobar taques de sang al cotxe."

Opinió personal: "Jo trobo aquest llibre molt interessant , al principi pensava que seria avorrit, però una vegada llegint-lo més a fondo em va semblar més interessant; i quan em vaig concentrar de ple en la lectura m'ha agradat més i tenia ganes de seguir llegint per saber com acabava la història. El recomano a tota la gent que li agradi la lectura i vulgui passar-s'ho bé i entretenir-se."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada