11 de juny del 2012

Què llegeixes?


"Aquest llibre de Pep Coll m’ agradat moltíssim; perquè és d’aventures. L'he trobat molt interessant, sobretot la part on els minairons, uns éssers petits i de fantasia, van matar al carter! Em va impressionar aquest fet,ja que no pensava que actes violents quedarien recollits en aquest llibre.
Aquest llibre l’aconsellaria a nens de la meva edat que els hi agradin els llibres d'aventures i ficció etc. No em recorde a cap fet ni pel·lícula, sol d' una sèrie que mirava quan era petit. Hi ha paraules que jo no havia sentit en la meva vida, però s'entén en el context de la frase. Hi ha una mica de tot, diàleg, narració i descripcions; però sobretot narració. És intern, està explicat en primera persona. Els personatges estàn molt bé.
A mi m’ha agradat molt!!"

Joan Luque 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada