11 de juny del 2012

Què llegeixes?

"El llibre que m’ha agradat més dels que he llegit a l’hora del Pla Lector ha estat EL CABALLERO DE LA ARMADURA OXIDADA.
Aquest va ser el primer llibre que em vaig llegir en l’assignatura, i és el que més em va agradar, sobretot pels valors que transmet; trobo que la meva manera de pensar ha fet un gir de 180 graus després de llegir-lo.
El llibre, també m’ha agradat molt, perquè el protagonista se’n surt de tots els entrebancs que li posen; i aquí, he pogut aprendre que per ser intel·ligent no t’has de fer el burro i t’has de saber adaptar en les diferents situacions determinades.
Com a conclusió, m’agradaria dir que el llibre de l’autor anglès, Robert Fisher, vol arribar a tots els cors de la gent i els hi vol difondre uns valors d’ auto superació i integració amb cos i ànima; i això és el que més m’ha agradat del llibre. Ja que en tota feina que facis, ho has de fer al màxim millor."

Ricard Janoher Cuberta 2n A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada